Prijava 0

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji pomashop.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2). S spletno trgovino pomashop.si upravlja podjetje POMA GROUP d.o.o.
Ob registraciji v spletno trgovino pomashop.si obiskovalec pridobi uporabniško ime in geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.
Spodaj navedeni splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje pomashop.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med trgovino in kupcem.

Košarica in blagajna

Košarica oziroma blagajna imata enako vlogo kot v vsaki navadni trgovini, in sicer shranjujeta izbrane izdelke ter vam kažeta njihovo število ter ceno izdelkov.
Vsebino košarice lahko pregledate vsak trenutek ter iz nje dodate ali odstranite izbrane izdelke. Izbranim izdelkom lahko spremenite količino s pritiskom na gumb za posodobitev. Glede na spremenjeno količino se preračuna celotna vrednost nakupa. Izdelke iz košarice lahko kadarkoli odstranite s klikom na gumb za »briši«.

Postopek nakupa

Če želite izdelke, ki jih imate v nakupovalnem vozičku (košarici) kupiti, potem pojdite na blagajno. V primeru, da kupujete prvič, lahko opravite hitro in preprosto registracijo ter se prijavite - nakupujejo lahko samo registrirani uporabniki.
V naslednjem koraku potrdite naročilo. Temu sledi ažurna potrditev naročila s strani pomashop.si, če so izdelki na zalogi oziroma informacija v kakšnem času so dobavljivi.

Plačilo naročenih artiklov je možno na več načinov:

  • Plačilo na TRR po predračunu - po prejetem nakazilu na naš transakcijski račun pošljemo kupljene izdelke na vaš naslov
    Transakcijski račun:  SI56 0242 6026 2292 317 (NLB d.d.)
  • Plačilo z gotovino ob prevzemu na vašem domačem naslovu oziroma kamor želite dostavo -> izdelke plačate ob prevzemu poštarju DPD
  • Varno spletno plačilo s kreditno kartico

Dostava

Vse izdelke na zalogi pošljemo preko ponudnika storitev dostave DPD v 1-2 delovnih dneh po prejemu vašega naročila, če je izdelek na zalogi. Ob sobotah , nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo. V primeru posebnih zahtev vas prosimo, da jih vpišete pod opombe na dnu naročila. Informacije pa so možne tudi po e-pošti info@pomashop.si. Prodajamo in dostavljamo izključno na področju Republike Slovenije. Izdelke, ki so pošli, vam bomo dobavili po predhodnem dogovoru z vami. Poklicali vas bomo po telefonu, oziroma vam pisali na vaš elektronski naslov.

Dobavljivost izdelkov

V primeru, da naročenega blaga ni na zalogi, vas o tem obvestimo.

Stroški dostave in dostava blaga

Cena dostave znaša 5,00 z DDV. Brezplačna poštnina pri nakupu nad 80,00 €.

Naročene izdelke vam dostavijo na naslov, ki ste ga navedli kot naslov za dostavo. Naročeno blago, ki je na zalogi odpremimo najkasneje v roku 24 ur od naročila v primeru delovnega dne, sicer prvi delovni dan. Blago, ki ni na zalogi odpremimo takoj, ko bo na voljo.

Za dostavo poskrbi Pošta Slovenije, večinoma naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najkasneje v roku treh delovnih dni.

Za vse dodatne informacije nas pokličite 040 309 813 ali pošljite elektronsko pošto - info@pomashop.si.

Informacija o cenah in DDV

Vse navedene cene za izdelke so v evrih brez DDV. Nismo davčni zavezanec. Cene so zagotovljene za dan naročila in se lahko dnevno spremenijo.

Obveščanje

Spletna trgovina pomashop.si vas bo po spletni pošti občasno obveščala o novostih in ostalih zanimivosti. Ne bo pa to prepogosto, saj ne želimo, da bi bilo naše obveščanje vsiljivo ali nadležno. Če ne želite prejemati novic o novih izdelkih, akcijah in podobnem nam pišite na info@pomashop.si in odstranili vas bomo iz mailing liste.

Reklamacije

V primeru, da ste prejeli paket poškodovan med transportom, le tega takoj reklamirajte Vašemu poštarju in nas obvestite na e-poštni naslov info@pomashop.si. V kolikor ste prejeli blago z napako, na lastne stroške pošljete izdelek z napako v roku 14 dni na naslov prodajalca. Če prodajalec ugotovi da je reklamacija upravičena, bo izdelek zamenjal ter ga na svoj strošek poslal kupcu. Če pa ugotovi, da je do napake na izdelku prišlo zaradi nepravilnega ravnanja kupca, bo prodajalec izdelek poslal nazaj kupcu na njegov račun.

Pravica do odstopa od pogodbe

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, ima potrošnik v skladu z ZVPot pravico, da nas v 14 dneh OD PREVZEMA obvesti, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Potrošnik je fizična oseba, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti. Možnost odstopa od pogodbe v skladu z ZVPot torej NE velja za pravne osebe.

Kupec, ki od pogodbe ali naročila odstopi, mora blago vrniti nepoškodovano v originalni embalaži in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

V primeru, da prodajalec ugotovi, da je vrnjeno blago poškodovano ali da se vrnjena količina ne ujema, potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Samo na podlagi zmanjšanja vrednosti blaga zaradi ravnanja potrošnika podjetje potrošniku ne more odvzeti pravice do odstopa od pogodbe in s tem vračila kupnine.
šteje se, da ste podali odstopno izjavo pravočasno, če jo pošljete v roku, določenem za odstop od pogodbe. Dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa iz tega člena nosi potrošnik.

Če ste blago že prejeli in od pogodbe odstopite, morate blago vrniti v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe po pošti priporočeno kot paket na naš naslov: POMA GROUP d.o.o., Polšnik 17, 1272 Polšnik.

šteje se, da ste pravočasno vrnili blago, če ga pošljete pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.
Izdelke vrnite kot paketno pošiljko in ne kot pismo. Izdelkom, ki se vračajo, mora biti priložena kopija računa, in izpolnjen obrazec za vračilo blaga na zadnji strani računa. Paketov z odkupnino NE SPREJEMAMO.

V primeru odstopa od pogodbe, potrošnik krije le stroške vračila blaga, ki se obračunajo po ceniku dostavne pošte in je odvisen od vrste in velikosti paketa.

Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja prodajalec.

V kolikor ste naročeno blago že plačali, vam bomo vrnili vsa prejeta plačila (celotno kupnine in stroške dostave), ki ste jih opravili zaradi naročila nemudoma, oziroma najkasneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe in prejemu dokazila, da ste blago že s priporočeno pošto poslali na naš naslov.

Način vračila je na vaš TRR (osebni račun), ki ga zapišete v obrazec za vračilo blaga.
Če izdelek ne deluje pravilno, ali ne deluje v skladu z vašimi pričakovanji, prosimo pokličite našo tehnično službo na telefonsko številko, kjer vam bodo naši svetovalci lahko pomagali s potrebnimi pojasnili. Na ta način se boste izognili morebitni napačni uporabi izdelka in poškodbam samega izdelka ter morebitnim poškodbam drugih stvari.

Za izdelke, za katere bomo ugotovili, da so bili poškodovani zaradi nepravilne ali neprimerne uporabe oziroma ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga, reklamacij ne bomo mogli upoštevati. V kolikor boste želeli tak izdelek po zavrnitvi reklamacije ponovno prevzeti, vam ga bomo poslali ter pri tem zaračunali stroške, povezane z dostavo takega izdelka, lahko pa tak izdelek prevzamete na našem naslovu.

Obrazec za odstop od pogodbe znajdete napovezavi tukaj.

Stvarna napaka

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati:
  • da odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali;
  • da blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali;
  • vrne plačani znesek.
Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljanju storitve ni sporna, mora prodajalec čimprej, najpozneje pa v roku 8 dni ugoditi potrošnikovi zahtevi iz prejšnjega odstavka.
Prodajalec mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje pa v 8 dneh po prejemu zahteve, če je obstoj napake na blagu sporen.

Kdaj je napaka stvarna:
  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Rok veljavnosti ponudbe

Cene veljajo do objave novih cen v spletni trgovini.

Vračilo kupnine

Kupcu, ki odstopi od naročila vrnemo vsa opravljena plačila. Edini strošek pri odstopu od naročila je strošek vračila blaga. Denar vrnemo takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v petnajstih dneh po prejemu sporočila o odstopu od naročila.

Vračilo blaga

Kupec s svojim z naročilom potrjuje, da sprejema naše prodajne pogoje! Kupec lahko odstopi od naročila v 15-ih dneh po prejemu blaga. V primeru, da ne moremo zagotoviti dobave blaga lahko tudi mi odstopimo od naročila. Kupca o tem obvestimo na elektronski naslov oziroma telefon. Potrošnik ima pravico, da v 15 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe (info@pomashop.si), ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Strošek vračila blaga nosi kupec. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 15 dni od oddanega sporočila o odstopu od nakupa. Blago mora biti vrnjeno nepoškodovano, ne-oprano, z etiketami in nalepkami in v nespremenjeni količini. Vračilo plačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 15 dni po prejemu vrnjenega blaga.

Podatki na straneh

Vsebinske in druge napake na strani so možne in v kolikor bi zaradi njih prišlo do spora, ga bomo poizkušali rešiti sporazumno.

Veljavnost naročila

Kupec s svojim naročilom potrjuje, da sprejema naše prodajne pogoje! Kupec lahko odstopi od pogodbe v 15-ih dneh po prejemu blaga. V primeru, da ne moremo zagotoviti dobave blaga lahko odstopimo od naročila. Kupca o tem obvestimo na elektronski naslov oziroma telefon.

Odveza odgovornosti

Upravitelj spletne trgovine pomashop.si se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na straneh. Kljub temu, pa se lahko zgodi, da zaradi tiskarske napake pride do neskladja med ceno na spletni strani in veljavno ceno. V tem primeru vas bomo obvestili in težavo poskusili rešiti v korist potrošnika. Čeprav se pomashop.si trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno opozoriti, da so fotografije izdelkov le v eni od možnih barv, ostale pa lahko potrošnik izbere v spletni košarici. Prav tako je potisk na izdelkih na prikazni fotografiji izbran naključno (kar je navedeno v opisu izdelka). 

Shranjevanje podatkov o nakupih

Podatki o nakupih so shranjeni na strežniku spletne trgovine. Kopije vaših nakupov lahko naročite po elektronski pošti info@pomashop.si.

Varstvo osebnih podatkov

Pri prodaji spoštujemo Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2)

Podjetje POMA d.o.o. potrebuje za korektno izpolnitev naročila nekatere vaše osebne podatke. Vse podatke bomo obdržali v tajnosti in jih nikoli ne bomo posredovali tretjim osebam.

Za potrebe poslovanja pomashop.si oziroma POMA d.o.o. zbira naslednje uporabnikove podatke:

  • ime in priimek
  • naslov in kraj bivanja
  • naslov elektronske pošte oziroma uporabniško ime
  • telefonsko številko
  • geslo v kodirani obliki
  • kopije nakupov
Za točnost podatkov, ki jih vnesete uporabniki ne odgovarjamo. Kupec soglaša, da ga POMA GROUP d.o.o. kontaktira, razen v primeru, ko kupec slednjemu izrecno pisno nasprotuje. Družbi Pošta Slovenije posredujemo uporabnikov naslov in po potrebi telefonsko številko, vendar le za potrebo dostave artiklov.

Pritožbe in spori

pomashop.si spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec s prodajalcem lahko poveže na telefonsko številko.: 040 309 813 ali po elektronski pošti info@pomashop.si odda pritožbo. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Prodajalec si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Podjetje POMA GROUP d.o.o. skladno z zakonskimi normativi ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanje potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko sproži v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Potrošniki imajo možnost, da spore v zvezi s svojim spletnim naročilom najprej rešijo brez vključevanja sodišča.
Platforma za spletno reševanje potrošniških sporov je na voljo na spletni strani Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov Uredbe (EU) št.524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št.2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Podatki o vpisu v register z navedbo registra in številke vpisa

POMA GROUP d.o.o.
Sedež: Polšnik 17, 1272 Polšnik
Matična številka: 6745083000
Davčna številka: 11603216
Davčni zavezanec: DA

Opozorilo po ZIsRPS

Ponudnik obiskovalce spletne strani, potencialne in obstoječe stranke, ki imajo status potrošnika v smislu prvega odstavka 4. člena ZIsRPS, v skladu s tretjim odstavkom 32. člena ZIsRPS obvešča, da ne priznava nobenega izvajalca IRPS kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko začne v skladu s tem zakonom, kar pomeni, da se morebitni spori, v primeru, da jih stranki ne uspeta rešiti sporazumno, rešujejo pred pristojnim sodiščem.
Pokličite nas še danes

040 309 813

Vprašanja in nasveti

info@pomashop.si

Naložbo (Vavčer za digitalni marketing izdelava spletne strani, spletne trgovine in rezervacijske platforme) sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.
© 2024, POMA GROUP d.o.o.  
×
NA BLAGAJNO
SKRIJ KOŠARICO